“Менің мектебім” қысқа мерзімді сабақ жоспары

Шымкент қаласы білім басқармасының «Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №1 арнайы мектеп-интернаты» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру және есту қабілетін дамыту

Бөлім: Менің мектебім
Педагогтің аты-жөні:Аханова Дилфуза Бегимкуловна
Күні:23.01.2023ж.
Сыныбы: 2«А» Қатысушылар саны:             Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:« Сыныпта »
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты2.1.1.9 мұғалім және білім алушы арасындағы сұрақ-жауаппен алмасып, қайталап айтып,қабылдап ,ажырату2.1.2.10 дыбысталуы таныс мәтіндерді қабылдап ,ажырату
Сабақтың мақсаты:Білетін сөздердің дыбысталуына қарап ,таныс емес сөздердің дыбысталуын білу.Берілген  буындарды, сөздерді ,сөйлемдерді қабылдап, айыра білу.Сабақ барысында мұғалімнің сұрағына дұрыс жауап беру,сөздерді дұрыс дыбыстау арқылы дауыс ырғағымен айта білу.Оқушылардың ойын арқылы  ізденімпаздық қабілеттерін, түрлі тапсырмаларды орындау барысында танымдық,есте сақтау қабілеттерін дамыту. 
 1-оқушы : Сұлтан1. « Ы- И » дыбыстарын буындарда ,сөздерде, сөйлемдерде ажырату.2. «С» дыбысын буындарда,сөздерде,сөйлемдерде түзету. 2—оқушы : Нуральдин     1. «И» дыбысын буындарда, сөздер мен сөйлемдерде түзету.     2. «Ш» дыбысын буындарда, сөздерде,сөйлемдерде түзету.  

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/УақытыПедагогтің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы1.Ұйымдастыру кезеңі-Амандас!-Қабылдағышты ки,аспапты қос! — Сен не істедің? -Дыбыс бар ма?- Сен қалай  естіп отырсың?​с  — Саламатсыздар ма!  — мен қабылдағышты кидім,аспапты қостым. -Иә,дыбыс бар — мен жақсы естіп отырмын. Жақсы, керемет, тамаша марапаттаулар арқылы бағалаймын       ЭкранАппарат Микрофон
Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру                                            Сабақтың ортасы  Есту қабілетін дамыту                                         Сабақтың соңы2.Дыбыстармен жұмыс.— Сұлтан, қазір «Ы» және «И» дыбыстарымен жұмыс жасаймыз.- Қане бірге Ы және И дыбыстарын дұрыс айтамыз! 1. —Бұл не? (ыдыс,ит )-Бірінші дыбыстары қандай?2. — буындар мен сөздерді оқы.    3.   —Сөйлемдерді оқы:   4. — Суреттерді ата:  5. – Сөз құра.Оқы,Ы ,Идыбыстарын дұрыс айт. 6.-Сандықшаларға  «Ы», «И»дыбыстары бар сөздерді бөліп сал.  -Біз «С» дыбысымен жұмыс жасаймыз 1. Буындарды оқы : 2. —  Сөздерді оқы: 3.   -Сөйлемдерді оқы:  4.  Тиісті әріпті қойып оқы: 3.Тақырып бойынша жұмыс. Мәтін        «Сыныпта»-/Мынау біздің сынып/./Біздің сынып үлкен және жарық./Сыныпта парта,үстел,орындық,тақта,сөре бар.//Біздің сыныпта алты оқушы бар.//Парталарда қабылдағыш пен аспаптар тұр./Біз осы аспап арқылы естиміз./-Енді сен оқы.Суретпен жұмыс:           -Сынып қандай?-Суреттен көрсет,сыныпта не бар? Тыңда,қайтала:/Тақта/,/үстел/,/парта/,/сөре/,-тыңда,қайтала:/Сыныпта алты бала бар/  -Сұлтан,сұрақтарға жауап бер:-Сыныпта қанша бала бар ?-Мұғалімнің аты кім? Сұлтан ,жақсы сен сұрақтарға дұрыс жауап бердің!  5.Сабақты қорытындылау:— Біз бүгін сабақта не істедік?— Аспапты өшір,қабылдағышты шеш.— Қоштас  Оқушы берілген буындарды оқиды.      «Ы -И» Сы-сы   — сырғаПи-пи   — пимаМы-мы  — мысықКи-ки    -киімПы-пы  -пышақ Иса кубик алды.Пеш қасында мысық отырРинат ыдыс жуды. Балық, кубик, пима, мысық,пияз Ы- нта , Ы-рым, Ы-дыс,И-не ,И-т , И-нелік Қарбыз,пышақ,қыз,тоғыз,сандық.Ит,инелік,пима,пияз,қияр       СА  , СО,  СУ, СЕ, СИ Сабын, сурет,сүт,сона,сөмке Самат су ішті, Серік сурет салды,Мынау сөмке …абақ, …орпа, …ебет, …адақ,…әбіз, … иыр.     Оқушы естіген сөздіктерді айтады,мәтінді оқиды.           — Сынып үлкен,жарық — Сыныпта парта, тақта, үстел ,сөре   Тақта, үстел,сөре парта, -сыныпта алты бала бар     -сыныпта алты бала бар — Света апай          -Біз сөйледік, тыңдадық, оқыдық   -сау болыңыздар!    Жақсы, керемет, тамаша марапаттаулар арқылы бағалаймын          Жақсы, керемет, тамаша марапаттаулар арқылы бағалаймын                      Жақсы, керемет, тамаша марапаттаулар арқылы бағалаймын     Қима қағаздар
 Сабақтың басы              Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру                                                       Сабақтың ортасы   Есту қабілетін дамыту  1.Ұйымдастыру кезеңі-Амандас!-Қабылдағышты ки,аспапты қос! — Сен не істедің? -Дыбыс бар ма?- Сен қалай  естіп отырсың?  2.Дыбыстармен жұмыс.— Нуральдин  қазір «Ы» дыбысымен жұмыс жасаймыз.— «Ы» дыбысын дұрыс айт,буындар мен сөздерді оқы  2.   -Сөйлемдерді оқы:   3. – Сөз құра.Оқы    4. – Суреттерді ата.  Біз «Ш» дыбысымен жұмыс жасаймыз:— «Ш» дыбысын дұрыс айт,1.-Буындарды оқы 2.-Сөздерді оқы.  3.-Сөйлемдерді оқы.  4.-Тиісті әріпті қойып оқы. 5. Суреттерді ата.  3.Тақырып бойынша жұмыс.Мәтін «Сыныпта» /Мынау сынып.Сыныпта парта,үстел,орындық,тақта,сөре бар.Сөреде кітаптар тұр.Сынып бөлмесі үлкен, жарық./ Суретпен жұмыс:           -Бұл не?-Суретті атап көрсет,  -Тыңда,қайтала: /Парта/,/үстел/,/орындық/,/тақта/,/сөре/,/кітап/ .-Біз сұрақтарға жауап береміз.— Сыныпта не бар?  -Сөреде не тұр?-Сынып қандай ? -Нуральдин ,жақсы сен сұрақтарға дұрыс жауап бердің! -Қазір ойын ойнаймыз: Суреттерді ата,артық затты тап.      — Саламатсыз ба  — мен қабылдағышты кидім,аспапты қостым-Иә, дыбыс бар — мен жақсы естіп отырмын          -Ыд- ыдысЫр- ырым Ын-ынта — Ырыскүл ыдыс жуды- Ырыс  пен Ықылас ойнады Ы-дыс, ы- рым, ы-нта,ы-рзық, ы-қылас   — алты, тышқан,қауын,балық,қасық,мысық    -АШ, ОШ, УШ, ЕШ,ИШ,ЫШ-Ағаш, әтеш, тоқаш,қарындаш,ілгіш -Мынау үлкен ағаш.Қарлығаш әдемі құс.Бұл тәтті тоқаш.-Әте…, қарында…,ма…,ғары…,ү… -шырша,шана,шелек,шар,шәйнек,шай   Оқушы естіген сөздіктерді айтады,мәтінді оқиды.     -сыныппарта,үстел,орындық,тақта,сөре     -парта,үстел,орындық,тақта,сөре,кітап  -Сыныпта парта,үстел,орындық,тақта,сөре бар.-сөреде кітаптар тұр.-сынып үлкен,жарық.     Парта,үстел,тақта,сөре,орындық.   Жақсы, керемет, тамаша марапаттаулар арқылы бағалаймын                        Жақсы, керемет, тамаша марапаттаулар арқылы бағалаймын             Жақсы, керемет, тамаша марапаттаулар арқылы бағалаймын   ЭкранАппарат Микрофон          
Сабақтың соңы5.Сабақты қорытындылау: — Біз бүгін сабақта не істедік?— Аспапты өшір,қабылдағышты шеш.— Қоштас  Қима қағаздар

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *