Сабақ кезеңі/Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы | 1.Ұйымдастыру кезеңі-Амандас!-Қабылдағышты ки,аспапты қос! — Сен не істедің? -Дыбыс бар ма?- Сен қалай естіп отырсың?с | — Саламатсыздар ма! — мен қабылдағышты кидім,аспапты қостым. -Иә,дыбыс бар — мен жақсы естіп отырмын. | Жақсы, керемет, тамаша марапаттаулар арқылы бағалаймын | ЭкранАппарат Микрофон |
Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру Сабақтың ортасы Есту қабілетін дамыту Сабақтың соңы | 2.Дыбыстармен жұмыс.— Сұлтан, қазір «Ы» және «И» дыбыстарымен жұмыс жасаймыз.- Қане бірге Ы және И дыбыстарын дұрыс айтамыз! 1. —Бұл не? (ыдыс,ит )-Бірінші дыбыстары қандай?2. — буындар мен сөздерді оқы. 3. —Сөйлемдерді оқы: 4. — Суреттерді ата: 5. – Сөз құра.Оқы,Ы ,Идыбыстарын дұрыс айт. 6.-Сандықшаларға «Ы», «И»дыбыстары бар сөздерді бөліп сал. -Біз «С» дыбысымен жұмыс жасаймыз 1. —Буындарды оқы : 2. — Сөздерді оқы: 3. -Сөйлемдерді оқы: 4. – Тиісті әріпті қойып оқы: 3.Тақырып бойынша жұмыс. Мәтін «Сыныпта»-/Мынау біздің сынып/./Біздің сынып үлкен және жарық./Сыныпта парта,үстел,орындық,тақта,сөре бар.//Біздің сыныпта алты оқушы бар.//Парталарда қабылдағыш пен аспаптар тұр./Біз осы аспап арқылы естиміз./-Енді сен оқы.Суретпен жұмыс: -Сынып қандай?-Суреттен көрсет,сыныпта не бар? —Тыңда,қайтала:/Тақта/,/үстел/,/парта/,/сөре/,-тыңда,қайтала:/Сыныпта алты бала бар/ -Сұлтан,сұрақтарға жауап бер:-Сыныпта қанша бала бар ?-Мұғалімнің аты кім? —Сұлтан ,жақсы сен сұрақтарға дұрыс жауап бердің! 5.Сабақты қорытындылау:— Біз бүгін сабақта не істедік?— Аспапты өшір,қабылдағышты шеш.— Қоштас | Оқушы берілген буындарды оқиды. «Ы -И» Сы-сы — сырғаПи-пи — пимаМы-мы — мысықКи-ки -киімПы-пы -пышақ Иса кубик алды.Пеш қасында мысық отырРинат ыдыс жуды. Балық, кубик, пима, мысық,пияз Ы- нта , Ы-рым, Ы-дыс,И-не ,И-т , И-нелік Қарбыз,пышақ,қыз,тоғыз,сандық.Ит,инелік,пима,пияз,қияр СА , СО, СУ, СЕ, СИ Сабын, сурет,сүт,сона,сөмке Самат су ішті, Серік сурет салды,Мынау сөмке …абақ, …орпа, …ебет, …адақ,…әбіз, … иыр. Оқушы естіген сөздіктерді айтады,мәтінді оқиды. — Сынып үлкен,жарық — Сыныпта парта, тақта, үстел ,сөре Тақта, үстел,сөре парта, -сыныпта алты бала бар -сыныпта алты бала бар — Света апай -Біз сөйледік, тыңдадық, оқыдық -сау болыңыздар! | Жақсы, керемет, тамаша марапаттаулар арқылы бағалаймын Жақсы, керемет, тамаша марапаттаулар арқылы бағалаймын Жақсы, керемет, тамаша марапаттаулар арқылы бағалаймын | Қима қағаздар |
Сабақтың басы Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру Сабақтың ортасы Есту қабілетін дамыту | 1.Ұйымдастыру кезеңі-Амандас!-Қабылдағышты ки,аспапты қос! — Сен не істедің? -Дыбыс бар ма?- Сен қалай естіп отырсың? 2.Дыбыстармен жұмыс.— Нуральдин қазір «Ы» дыбысымен жұмыс жасаймыз.— «Ы» дыбысын дұрыс айт,буындар мен сөздерді оқы 2. -Сөйлемдерді оқы: 3. – Сөз құра.Оқы 4. – Суреттерді ата. —Біз «Ш» дыбысымен жұмыс жасаймыз:— «Ш» дыбысын дұрыс айт,1.-Буындарды оқы 2.-Сөздерді оқы. 3.-Сөйлемдерді оқы. 4.-Тиісті әріпті қойып оқы. 5. Суреттерді ата. 3.Тақырып бойынша жұмыс.Мәтін «Сыныпта» /Мынау сынып.Сыныпта парта,үстел,орындық,тақта,сөре бар.Сөреде кітаптар тұр.Сынып бөлмесі үлкен, жарық./ Суретпен жұмыс: -Бұл не?-Суретті атап көрсет, -Тыңда,қайтала: /Парта/,/үстел/,/орындық/,/тақта/,/сөре/,/кітап/ .-Біз сұрақтарға жауап береміз.— Сыныпта не бар? -Сөреде не тұр?-Сынып қандай ? -Нуральдин ,жақсы сен сұрақтарға дұрыс жауап бердің! -Қазір ойын ойнаймыз: Суреттерді ата,артық затты тап. | — Саламатсыз ба — мен қабылдағышты кидім,аспапты қостым-Иә, дыбыс бар — мен жақсы естіп отырмын -Ыд- ыдысЫр- ырым Ын-ынта — Ырыскүл ыдыс жуды- Ырыс пен Ықылас ойнады Ы-дыс, ы- рым, ы-нта,ы-рзық, ы-қылас — алты, тышқан,қауын,балық,қасық,мысық -АШ, ОШ, УШ, ЕШ,ИШ,ЫШ-Ағаш, әтеш, тоқаш,қарындаш,ілгіш -Мынау үлкен ағаш.Қарлығаш әдемі құс.Бұл тәтті тоқаш.-Әте…, қарында…,ма…,ғары…,ү… -шырша,шана,шелек,шар,шәйнек,шай Оқушы естіген сөздіктерді айтады,мәтінді оқиды. -сыныппарта,үстел,орындық,тақта,сөре -парта,үстел,орындық,тақта,сөре,кітап -Сыныпта парта,үстел,орындық,тақта,сөре бар.-сөреде кітаптар тұр.-сынып үлкен,жарық. Парта,үстел,тақта,сөре,орындық. | Жақсы, керемет, тамаша марапаттаулар арқылы бағалаймын Жақсы, керемет, тамаша марапаттаулар арқылы бағалаймын Жақсы, керемет, тамаша марапаттаулар арқылы бағалаймын | ЭкранАппарат Микрофон |
Сабақтың соңы | 5.Сабақты қорытындылау: — Біз бүгін сабақта не істедік?— Аспапты өшір,қабылдағышты шеш.— Қоштас | Қима қағаздар |